sobota, 28 grudnia 2013

,, 6 faktów o mnie,,

Heeeej ! *o*
Dziś jest post o 6 faktów o mnie :)
ZAACZYNAMY :
1.Nie cierpie szpinaku xd .
2.Kocham mojego tableta xd -,-
3. Bez muzyki 1D nie wytrzymam :D
4.Lubie jezdzić na łyżwach xd
5. Uwielbiam święta i sylwester tak bardzooo ! . ( a kto nie haah )
6.Kocham The sims 3 . !
:* 

piątek, 27 grudnia 2013

WRÓCIŁAM :)

1.Czemu mnie nie było ? :   Heqq
po 1 była mała liczba wyświetlen i obserwacji
2.Czy będę  jeszce pisała 
Tak będę  pisała :)
PARE FOTEK Z LOLA :) własnie oglądałam więc polecam ten film  :)




Niedługo będzie post o moich ulubionych filmach :)   prosze o obserowanie i  komentowanie P:)

poniedziałek, 29 lipca 2013

Dziś jest dziwna pogoda .

Hej ! ; )
Wiktoria mam pytanie do ciebie jeśli przeczytasz tego posta Ty mnie jeszcze lubisz ?? : *


Post :

Jest deszczowo strasznie . : (
Burza . !
Siedze i tęsknie za Wiką .
Ta   burza mnie przeraża .

Wiktoria może robimy nowe tło /.
kiedy będziesz w domuuu ! /?? <33333               
KOCHAM CIĘ
HARRRRRRRYYY <3333333333 

niedziela, 28 lipca 2013

problem

hejj<3
dzisiaj jest post o moich urodzinach
mam taki mały problem
 obiecałam moim koleżanką że to będą najlepsze urodziny miałyśmy plan nocowć w namiotach po urodzinach:-)
ale nięmogę wyprawić urodzin
;-(
bo:
1. jestem u cioci
2.ciocia wtedy może urodzić
3.koleżanki nieznają drogi
...
Miały to być super urodziny a jednak nic z tego niewyjdzie
Jednak nie smucę się z tego powodu? 
dlaczego?
bo wyprawię je po powrocie do domu'
tęsknie za moimi przyjaciółkami
 jutro będzie następny post <3


sobota, 27 lipca 2013

BEST SONG Ever

hEj dzisiaj jest post o najnowszej  piosence ONE DIRECTION!
TO JEST ich najlepsza piosenka <3 
fani one direction pobili re Rekord piosenka jeden dzień  od wydania  miała ponad 12,3 milionów wyświetleń !
dzięki wam fanom pobiliśmy rekord , wielkie dzięki dla tych co oglądali ten teledysk  koham go 
już niedługo zamawiam sobie kubek i bransoletki z 1D a to fotki z teledysku








środa, 17 lipca 2013

Hej ! .
Dziś jest bardzo szalony dzień ! ; * !
Byłam nad jeziroem z bratem ; D ale przeszkadzała nam taka głupppia kolonia no sorry ale nie wiem jak to nazwać chlapali się i na wszystkie rzeczy nam :C
Ale dobra .
Jutro może jade na gościne do Babci <3 .
Ona ma ogromny basen :3 <3
teraz jem pyszny popcorn i tęsknie za Wiką :C <3
WRACAAAAAAJ :C ! Upał jest ! : C u nas a u was ? !
Pare foteek ;

  Dowiedziałam się tego ]
                                       ]
                                       ](na dole )







Strój <33 ; 

Szalony Harry : * 
 Zakochałam sie w tej focie : * <33333333 . !
To tyle ide cos obejrzeć na tablecie pa <3

środa, 10 lipca 2013

lovee funn . ;d

hejkA <<<33
Mam dla was wiadomość !
Posty będą teraz co 2 tygodnie :C


Post :Nocowała u mnie Weronika <3 ;)Beka była
szliśmy dziś z Weroniką ( nad jezioro ) <33333
było pełno ludzi x.x
Byłyśmy zmęczone ; d ale my i tak nic na to ;d
więc idziemy do mnie haha . ;)
Jadłyśmy frytki ; ]
było śmiesznie .
jutro jadę na zakupy Jeej *o*

Na pewno Jeszce jutro będzie post ale mówię że co 1-lub 2 tygodnie . :C
Będzie jutro o sheinside

teraz siedze na balkonie i te krzyki na Dworze dzieci ahah xd Czują wakacje ja zaczynam dopiero czuć : *
nareszcie ..............................................................!
sorry ale narazie nie będzie moich zdjęć bo nie wiem gdzie mam usb od aparatu *O* XDD(((( TALENT KAROLINA )))
dobra pa . <3


niedziela, 7 lipca 2013

:)

Hej < 3 
Jest świetna pogodaaaa *o* 
Zaraz ide do basenu popływać <3 ♥
Kooocham słonce :3 
<333 ♥
ale to już NIEDZIELA :O <3 ;xx
mi się zdaje że za szybko lecą te wakacje !
A ja mam tyle planów :C ! .
   



CO w niedziele będę robić : 
-iść do basenu ;d
- Nagrać wideo na balkonie *o*
- Pisać post . ;d 
- oglądać telewizje :P 

 

Dobra ide z psem na balkoon ****OOOO***** ! < 3 appapaapa ♥ 

sobota, 6 lipca 2013

Szybciuutki POst


Hej ! Właśnie mam grilla <3
Jest ubaw !
Ganiamy się  i jemy pizze :>
Zaraz jedziemy od cioci do domciu <3 ♥
Jutro rano napisze post ! :3 !
Dobra trzymajcie sie ! <3 Do jutra < 3 :) 




Mała prośba : wybierzczie kto z 1D jest najlepszy :P ! 
Jak dla mnie to wszyscy ! :)
Ale wy macie prawo decydować , Kochani czytelnicy ! *o*
   PAAAAAAA ♥

piątek, 5 lipca 2013

Keep Calm !


Hej ! <3 ♥
Jest świetna pogoda ! <3
\ Idę zaraz nad jezioro . / !
Albo na działkę . !
Ale chyba Idę na działkę <  3
WIKTORIA D <33 PRZYJeŻdzaj < 3 Mooże jutro jade na zakupy i będzie Haul ♥
Gram teraz w The sims 3 . ; )
i pije soczeek *o* . !  



czwartek, 4 lipca 2013

i loove summer .:

hej . wlasnie  przyjechalam od cioci . nareszczie pisze post . tesknilam najbradziej za wiktoriaaa d < moja naj ukochansza przyjaciolka <33333 teraz siedze i pije nalogowo moje kochane picie pepsi

Tęsknie

mam dosyć wakacji ale nie zewzgledu na to że chcę wracać do szkoły ale ze wzlędu na to że  nie widuję się z mą naj naj naj lepszą przyjaciółką Karoliną  i bardzo za nią tęsknie <3
dobra muza poprawia mi nastrój nie ma to jak słuchać 1D  i bawić się z tymi słodziaczkami  miałam dostać plecak z 1D ale były same małe więc nidostanę ;-(  podrowienia dla klaudii <3 co mam zamiar dzisiaj robic:
1.napewno słuchać 1D i muzy i wgl
2.bawić się z pieskami
3.pisać z karą
4. pójść nad jezioro 
5.cekac na powrót mojej cioci ze szpitala
6.robić karpatke <3



wtorek, 2 lipca 2013

Emmm . !

Hej :) ! Właśnie siedze i słucham muzyki : http://www.youtube.com/watch?v=xP-hw2N2UcI
NIe mogłam jechać na obóz ! :C  Wiktoria jechała ! . ♥
Bo jade do cioci :C szkoda ! Tęsknie Wiki :C !
Jade z wiktorią po obozie jej do kina <3 ♥
POPZDROOWIENIA DLA OLI <3
Zaraz jade do cioci zapakowana jestem w te rzeczy jakie miałam je miec na obozie : P :3
 

`` Co mam zamiar robić u cioci . ?
- iść nad jezioro :3
-robić zdjęcia z kuzynką co ma 12 lat xd !

- pisać sms z Wiką <3 ♥
-isc do kina
-grać w simsy XD
-Iść z kuzynką na zakupy : * ♥

Dobra to tyle PA < 33333
 Moje pofarbowane włosy <3 

 Wikktoria <33 



EX...GIRL'S One Direction

hej,wkońcu jest post o ex dziewczynach 1D jak wiecie wszyscy z 1D mieli wiele dziewczyn
aktualnie w zwią zku jest  zayn Malik z Perrie Edwads






pa
 
 

niall Horan

hej dzisiaj jest post o niallu<33
1.Niall znalazł się na 1 miejscu "50najgorętszycz chłopaków w roku 2011"
2.Jeżeli byłby wystarczająco bogaty kupiłby jedną za swoich ulubionych restauracji"Nando's i nazwał ją "Nialldo ' s".
3.Uwielbia beć blondynem ale boli go że musi zozjaśniać końcówki.
4.Niall chciałby być przez jeden dzień być Cheryl Cole , żeby dowiedzieć się ja to jest być gorącym(ależ niall ty jesteś hooooot)
5.Jestem całkiem romantyczny , potrafię być dobrym chłopakiem.Nie pozwoliłbym jej wracać samej do domu i tego typu rzeczu-Niall.
6.Reporter:Jaka była najniebezpieczniejsza rzecz jaką powiedział Niall
Zayn:Raz powiedział"chodżmy walić się na scenie-Niall"
7.Kiedyś nie zakładał nic innego niż dresy.
8.niall nienawidzi cherbaty
9.Modelki przerażają niall'a bo są za perfekcyjne.
10.Najmłodsza dziewczyna z jaką nialler mógłby się umuwić miałaby 14 lat, chłopak niechce by jego dziewczyna była chuda.
11.Ma straszną klaustofobie.
12.Jego mikrofon jest w kolorach irlandzkiej flagi.
13.Kiedy się nudzi albo zaczyna się denerwować tańczy irlandzkie tańce.
14.Coś co przynosi Nall'owi szczęście to najszyjnik w kształcie dwóch białych skarpet.
15.NIall:Miałem koszmar
Liam:Co się stało?
Niall:Miałem hamburgera
Liam:To nie koszmar
Niall:Harry mi go wzioł
16."Wolałby być dzieckiem i bawić się papierowymi samolotami , niż być męszczyzną i bawić się sercami kobiet"-Niall
17.liam kupił mu na urodziny podobiznę Baracka Obamy wielkości prawdziwego człowieka.
18.Podczas spotkania z fanami w L.A Louis ściągną niall'owi spodnie i ten stał przed dziewczyna,mi w samych bokserkach.jak sam twierdzi będzie się z tego powodu będzie się rumienił przez wieki.
19.Twierdzi że zawsze zapłaci za dziewczyne na randce.
20.Muwi że zawsze będzie broniłm ludzi których kocha, nawet jeśli by go to przerażało.
21.Głośna śpiewa pod prysznicem.
22.Podczas pewnego występu pewna fanka zapytała go czy mogłaby go przytulić.ochrona kategorycznie zabroniła ale on powiedział"nie chcę ją przytulić"
23.Ma w zwyczju śpiewać dla swoich dziewczyn.
24.Zapytany o to co zrobiłby gdyby wiedział że za 10 min będzie koniec świata odpowiedział:pewnie bym pierdną.
25.Ma ponad 5 milionów śledzących go osób na twitterze.
26.Niall jest zawsze radosny...rzadko kiedy jest irytujący.
27.Jego ulubiona piosenka z ich nowego albumu to one Thing.
28.P)rzez sen opowiada co wydarzyło sie przez dzień.
29.Lubi gdy dziewczyny potrafią zmieniać akcent i włada więcej niż jednym językiem.
30.Gdy Niall tęskni za domem chłopcy muwią w Irlandzkim akcencia żeby go pocieszyć.
31.Gdy chłopcy chcieli zobaczyć ich nowy klip do What Makes You Beautifull Niall krzykną"Czekajcie! Muszę mieć ćoś do jedzenia"Zatrzymcie to !!!!!!!.
32.Jedyną rzeczą ktura mu się w sobie podoba to oczy.
33.Twierdzi że mógłby pozować nago w celach charytatywnych.
34.Miał dwie rybki kture nazwał Ben I Jerry ale zdechłu one w wyniku przekarmienia:D
36.Niall nigdy nie był w poważnym związku ponieważ czka na tą jedną jedyną.
37.Gdy fanki pytają czy się z nimi ożeni zawsze odpowiada tak.
38.Chłopcy muwią że puszcza boąki podczad spania.
39.Ciągle podśpiewuje "Mistletoe" J.Bibera.
40Imię Niall oznacz słowo-champion czyli zwycięstwo.
41.Uwielbia się przytulać.
42.Zdaje sobie sprawę że jego zęby są krzywe i zazwyczaj prubuje uśmiechać się z zamkniętą buzią.
44.Zasną podczas oglądania Harrego Pottera i chłopce musieli go co pochwile pudzić.
45.Sądzi że kichanie dziewczyn jest słodkie.
46.Zazwyczaj gdy widzi że ktoś płacze sam też zaczyna płakać dlatego nielubi płaczących fanów.
47.Fani zazwyczaj muwią mu że jest pięknby ale on sądzi że nikt nie jest piękniejszy od nich.
48.Uwielbia horrory i gdyby miał dziewczyne to z pewnością zabrał by ją na jakiś horror.
49.Razem z Harrym pomagał w twożeniu piosenki "Gotta Be You".
50.Nie zdawał sobie sprawy ilu ma fanów dopuki nie ruszył w trase koncertową.
51.Nie może żyć bez snu.
52.U dziewczyny wol pupę niż nogi.
53.Niall nienawidzi gdy dziewczyny wstydzą się prz nim jeść.
54.Gdy 1D poznali Joe Jonas'a postanowili mu zrobić telefoniczny żart ale nie wyszło bo nial zabomniał co ma robić.
55.Niall jest LEWORĘCZNY.
56.Gdy Niall ma dziewczyne uwielbia bawić się jej włosami.


pa w nasępny post będzie o EX dziewczynach 1D

poniedziałek, 1 lipca 2013

Dzień postów ; *

Hej!
Dziś jest nasz dzień postów Jeeej *o* Więc dodamy  dużo postów :)
Jedziemy właśnie na zakupy :3 < 3 
Za chwile będzie post o Ex Dziewczynach 1D :3 
Potem Karolina dodaj jakiś post . 






To był taki krótki poscik <3 ♥
Zaraz Ex Dziewczyny PA < # 

niedziela, 30 czerwca 2013

Wiadomości o Louisie Tomilson :3




Heej ! <3 ♥ Dziśiaj jest post o Louisie . ! Dawno nie pisałyśmy o One Direction :3 <3
 1.Louis: Jedyny powód dla którego noszę paski jest to, że potajemnie chciałbym być zebrą.
2.Louis: Stary widziałem cię w telewizji! Harry: Serio? o mój boże, na jakim kanale? Louis: na animal planet
3."W moim pierwszym Video Diary powiedziałem, że lubię dziewczyny, które lubią jeść marchewki. Od tego dnia otrzymałem dużo marchewek. Teraz też interesują mnie kobiety, które lubią Lamborghini."
4.Louis o Hazzie: on lubi starsze kobiety. on lubi jakiekolwiek kobiety!
5.Louis: kiedyś poczułem się bardzo hojny i dałem komuś kto wystawiał rękę z pierwszego rzędu 50 pensów. Jeśli ta kobieto ogląda to video to proszę, proszę, błagam cię: oddaj mi to 50 pensów.
6.Louis: lubię wszystkich chłopaków z zespołu, ale Harry to mój ulubiony towarzysz
7.Louis - wolę dziewczyny w moim wieku
8.Louis: Słyszałem jak Harry mówi raz do siebie przed lustrem - Harry, jesteś zbyt seksowny
9. Louis mówi że jego mama zawsze będzie toczyła o niego bitwę.
10.Louis - Będąc szczerym, nie sądzę że byłem cool gdy miałem jakieś 12 lat.
11.Louis mówi że jego najlepszym świątecznym prezentem była prenumerata magazynu dla rybek
12.uwielbia dziewczyny które jedzą marchewki, jak i same marchewki.
13.Zawsze po zerwaniu z dziewczyną płacze.~Louis 
14.Czy kiedykolwiek patrzysz w lustro i myślisz jak owca dostała się do twojej kuchni? - Louis Tomlinson
15.Moim marzeniem jest pocałować Natalie Portman. Nie miałbym nic przeciwko przed pocałowaniem Diany Vickers! ~ Louis Tomlinson.
16.Jestem sfrustrowany, bo wolałbym grać trudnego do zdobycia, ale za bardzo lubię dziewczyny. ~ Louis Tomlinson.
17.bez twittera czy facebooka nikt nie chciałby znać nas. ~ Louis Tomlinson.
18.Byłbym Susan Boyle, bo wiesz... ona jest dobrą tancerką. ~ Louis Tomlinson
19.*Do Nialla* Louis : Opisz siebie jednym słowem. Przy okazji nazwałbym cię czymś czemu nie można się oprzeć, bo dobrze smakuje.
20.Czy małżeństwa gejów są akceptowane w Nowym Jorku? Harry, przeprowadzamy się! ~ Louis Tomlinson.
21.Lou płaci za ogrodnika swojej mamy bo chce żeby jej życie było łatwiejsze.
22.Lou tęskni za siostrami i starą sypialnią więc zostawiliśmy tam wszystko tak jak było. Lou zawsze mówił że to miejsce daje mu spokój." - mama Lou, Johannah. 
23.Louis jest najbardziej delikatny i słodki, jeśli chodzi o spotkania z dziećmi.
24.Raz Louis ukradł Harry'emu telefon i zmienił nazwę swojego kontaktu na Frankie Sandford. Potem dzwonił do niego kilkanaście razy. Gdy Harry wziął swój telefon miał 23 nieodebrane wiadomości. Potem jednak się rozczarował że to Louis a nie Frankie.
25.Raz Lou wkurzył się na Zayn'a bo ten nie chciał przestać go łaskotać.
26.Gdy Louis się nudzi, często robi telefoniczne żarty Niall'owi.
27.Louis ukradł posąg gęsi z hotelu w Szwecji. "To był pierwszy raz gdy poczułem coś do zwierzęcia"
28.Gdy Louis jest poza domem, tęskni za przyjaciółmi i za imprezami na które chodzili razem.
29.Gdy któryś z chłopaków zakłada paski, Louis mówi im żeby je zdjęli i poszli się przebrać.
uwielbia dziewczyny które jedzą marchewki, jak i same marchewki.
30.Jest najzabawniejszy z całego zespołu. 
31.Najlepiej dogaduje się z Harrym { przez co czasem niektórzy śmieją się że są parą i nazywają ich Larry Stylinson }.    
32.Jak sam twierdzi nigdy nie chcę dorosnąć, chce całe życie być niedojrzały.
33.Jeśli chodzi o dziewczyny to najbardziej zwraca uwagę na osobowość.
34.Nigdy nie chodzi w skarpetkach. nosi je tylko jeśli już naprawdę musi :)
35.Lubi nosić kolorowe spodnie. 
36.Nie śpiewa za wiele w piosenkach chłopaków ale jeśli już śpiewa to wszystkie fanki są wniebowzięte :)
37.Jego ulubioną piosenką jest Look After You - The Fray.
38.Lou: chcę dziewczyny która jest zabawna i kocha przygód.
39.Louis chciał kiedys występować w cyrku
40.Louis: "Niall czasami jest trochę przerażony, więc daję mu się przytulić aby upewnić się, czy wszystko jest w porządku"
41.Louis ma na tapecie w telefonie swoje zdjęcie z Eleanor.
42.Lou dał Eleanor wypchanego słonia i powiedział jej, żeby go przytulała, gdy za nim tęskni, kiedy go nie
ma.
43."Żyj chwilą bo wszystko jest niepewne" - Louis
44.Zawsze wpatruję się w Zayna, kiedy on tweetuje. Powoduje to, że zawsze wystawia swój język. Nie wiem dlaczego" - Louis 
45.Czasem myślę że nie jestem normalny i każdego dnia robię się dziwniejszy i dziwniejszy" - Louis 
46.W nocy Louis lunatykował, wszedł do mojego łóżka, pchnął je i usiadł na podłodze śpiewając melodię do Księgi Dżungli" - Niall
47.Raz Lou zobaczył małą dziewczynkę zajadającą marchewkę i powiedział: "Nie, jest dla mnie za młoda."
48.Louis: "Jeśli będę miał dzieci muszę mieć syna , nie ważne ile ich będzie , może być ich nawet 20 , nie przestane się starać dopóki nie będęd mieć syna "
49."To wspaniałe mieć ludzi, którzy wspierają cię gdy robisz to co kochasz" - Louis .
50.Nieeeeeee! Liam umieścił czip w moim napoju! ~ Louis Tomlinson.
51.Pod warunkiem, że mamy gdzie spać, mamy miskę zbożowych płatków i kolorowankę, będzie dobrze. ~ Louis Tomlinson.
52.Czasami, kiedy patrzę na widownię potrząsając głowę myślę, że nie wierzę, że to ja. ~ Louis Tomlinson.
53.Dlaczego marchewki są lepsze niż kapusta? Louis : Ponieważ nie można przejść ulicą mlaskając kapustą.- lou
54.*Do Nialla* Louis : Kocham cię bardziej niż moje marchewki.
55.Niall " Harry jest najmłodszy z zespołu a wszyscy myślą że ja " Lou : " Bo ty jesteś słodki a harry zdemoralizowany " 
56.Louis lubi to, jak przyjaciółki jego młodszych sióstr go "wielbią".
57.Louis mówi, że potrzebuje dziewczyny, która śmiałaby się z jego żartów.
58.Louis mówi, że podczas Świąt nadal czuje się jak małe dziecko.
59. Louis chciałby mieć dziewczynę, która doceniłaby jego napięty harmonogram i nie wściekała się, gdy nie zadzwoni, czy nie odpisze na smsa.
60.Louis chciałby odwiedzić Narnię.   :33 

Gra specjalnie dla fanów : 
http://www.gry.pl/gra/Przemiana-Koncert-One-Direction.html?gclid=COrsqYvmi7gCFYWN3god4m4A4g








sobota, 29 czerwca 2013

Wakacje !



Hej ! Właśnie zaczełysmy żyć wakacjami ! A wy ? :P <3
Dziś z Wiki byłyśmy na bazunie ! Nudno było więc poszłyśmy na Bramę ślubną bo była Jeeej *o*
dostałyśmy czekoladę *o* ! He he truskawwwkową < 3
teraz jemy frytki ! Pofarbowałyśmy włosy ! <3 na czerwono :) :3
Jutro będzie Outfit <3 i zdjęcia z Bazuny i wg < 3

Mamy Jeszce taką sprawę < 3 Wybierzcie swojego idola z 1D <3 lub z innych zespołów ! Wylosujemy uczestników ! Warunki konkursu 
1.Codziennie wchodz na naszego bloga
2.wybierz idola
3.Za obserwuj bloga ;)
4.polecaj naszego bloga  


Konkurs trwa do 15 lipca !
; 33 NAGRODA : Bransoletki z idolem <3 i naszyjnik . PAAAAA :3 ♥

czwartek, 27 czerwca 2013

Udany dzień ! :)














hej ! :3 dzis jest udany dzień nie tylko że już jutro są wakacje ! . ! Tylko że przyszły kolczyki 1D < 3
JEst u mnie Wiki i teraz mamy pełno zdj ! :)
dobra to otwieramy koperte !  Paaaaaaaaaaa ! . :)