;*
hejj *o* właśnie zaraz ide do Wiktori na noc :* <3
Z resztą dodamy filmik o tym całym nocowaniu <3
Pomysły na nocowanie :
Słuchanie 1D , i wariować przy niej :3
Bicie poduszkami
Gadanie o sekretach *o*
oglądanie horrorów :)
Czatowanie :D
spanie pod namiotem
robić pyszne dania
Dodawać posty
Dekorowanie pokoju XD
Bitwa na balony z wodą ( na dworzu , lub na balkonie )
My wariatki <3 Pa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz