Dziśiaj będzie post o naszych planach :) <3 :
- Na wakacje planujemy-Dobrze się bawić
-zrobić coś fajnego np:Ogniska itp.
-poznać nowych ludzi
-Spać w namiotach *o* aaaaa !
Wyjechac na biwak :)
- urządzić Wiktori urodziny :3 (zrobić tort z 1D )
-Zakupy !!!!! *O*
-wyjechac nad morze
-DODAWAĆ POSTY
-słuchać muzy
- nagrywać filmiki :3
- I na pewno się NIE uczyć . :3 ♥
Macie tu zdj :* związane z WAKACJAMI *O*
WAKACJE JUŻ ZA DOKŁADNIE 21 dni a już jutro to 20 *o* JEEEEEJ *.*
Wyjechac na biwak :)
- urządzić Wiktori urodziny :3 (zrobić tort z 1D )
-Zakupy !!!!! *O*
-wyjechac nad morze
-DODAWAĆ POSTY
-słuchać muzy
- nagrywać filmiki :3
- I na pewno się NIE uczyć . :3 ♥
Macie tu zdj :* związane z WAKACJAMI *O*
WAKACJE JUŻ ZA DOKŁADNIE 21 dni a już jutro to 20 *o* JEEEEEJ *.*

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz